Google Website Translator Gadget

lördag 17 maj 2008

Retstickan Nr.1


Jag säger bara,..OM.. jag får se Julia Roberts på TV en gång till, så spyr jag……..
……på Meg Ryan !! Visserligen är hon söt (Meg, alltså !), men man vill ju inte äta oxfilé varje dag. Och som sagt… inte pölsa heller !
Om jag dessutom skulle råka få höra Sanna Nielsen sjunga ”Empty room” IGEN, jaa...då får nog dessa ”nice young men in their clean white coats” komma och hämta mig.

Risken är mer än uppenbar om mitt gastrofysiska nervsystem blir triggat av Eric Gadd´s kväkande i falsett. Hur är man skapt, om man njuter av någon som låter som en stämbandsinflammerad chiwowa, … upptransponerad tre oktaver !??
I samma division spelar också varg-flinen ”bröderna Rongedal”. Faktiskt hela (2 x Eric Gadd), i stereo… dessutom. Snälla, please….skona mitt hjärta !

Hörde förresten just nu sångerskan Beyoncé med låten ”Listen” på radion och funderade genast på om den amerikanska militären på Guantanamo-fängelset på Kuba ev. har upptäckt det galanumret…?! Annars kan jag tipsa dom om, att detta är det optimala tortyr-redskapet ! Tänk att tvingas lyssna på denna skrikande varelse i MER än 3 minuter. Bara tanken gör att……..Jaha, det var det jag anade. Nu ser jag dom genom fönstret ! Those nice young men……”They are coming to take me away…ha ha, hi hi, ho ho, ha ha…….