Google Website Translator Gadget

måndag 13 juni 2011

Favoritcitat

1/  Skilsmässan är sannolikt lika gammal som äktenskapet. Jag tror dock, att äktenskapet är någon vecka äldre.
2/  Jag visste, att jag var full. Kände mig sofistikerad men kunde inte uttala ordet.
3/  En fast avföring är den bästa huvudkudden.
4/  Det där rensade magen, sa pigan som fick tvillingar.
5/  Sex vid nittiotre års ålder är som att spela biljard med ett rep.
6/  Livet ... är bara den ena djävla saken efter den andra.
7/  Att tala med henne är som att ta en kurs på Hermods - man får allt tillbaka rättat.
8/  Varför bar kamikaze-piloterna hjälmar ?
9/  Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
10/ När klockan är tre i Stockholm, är den fortfarande 1938 i London.
11/Om din ovän förargar dig - ge trumpeter till hans barn.
12/Instant artist - just add talent.
13/Jag kände Doris Day ..... innan hon blev oskuld.
14/Den som åker vilse får se så mycket mer.
15/Stort självförtroende ... är oftast bara brist på självkritik.

Inga kommentarer: