Google Website Translator Gadget

fredag 6 mars 2009

Jan Scherman svarar ......

Det kan kanske vara kul för er, att få se ett svar från en av de makthavare som jag kritiserat i min blogg. Det här är m.a.o. svaret som (en lite snarstucken) Scherman skickade till mig, efter att jag hade mailat honom en kopia av mitt inlägg från 14 Feb-09. (Läs längre ner på bloggen !)

Detta var allt, han hade att säga om all den kritik som jag gav uttryck för. Lite kredit får han dock, för att han över huvud taget svarade. Bedöm själva, vad ni tycker om svaret ...........

Hej Lord Nilsson

Vilken underhållande läsning!
Tyvärr är det ju så att när någon svingar ordet så ensidigt och i långa stycken direkt felaktigt som i ditt fall så åker mailen i papperskorgen.
Lycka till med det du företar dig i fortsättningen.

mvh
Janne Scherman

Inga kommentarer: